Manglende samspil mellem en uddannelses faglige profil og kursernes læringsmål
– samt andre faldgruber for husdyrvidenskabsstuderendes oplevelse af læring
Nøgleord:
samspil, faglige profil, læringsmål, husdyrvidenskabsstuderendes, Introduktion til Erhvervsøkonomi, constructive alignment, CA, eksamenskravResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Denver, S., & Christensen, T. (2023). Manglende samspil mellem en uddannelses faglige profil og kursernes læringsmål: – samt andre faldgruber for husdyrvidenskabsstuderendes oplevelse af læring. Improving University Science Teaching and Learning, 11(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137150
Nummer
Sektion
Volume 11 - 2018
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.