Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 4 Nr. 1 (2020): nr. 1, 2020

Årg. 4 Nr. 1 (2020): nr. 1, 2020

					Se Årg. 4 Nr. 1 (2020): nr. 1, 2020
Publiceret: 2020-03-09

Artikler

  • Redaktionelt

    FPPU Redaktion
    4
    • pdf
  • Giant World of Monsters Et casestudie af æstetisk samskabende processer blandt børn og voksne, set, og udfoldet, i lyset af aktør-netværk teori og distribueret kreativitet

    Mikkel Snorre Wilms Boysen
    15
    • pdf
  • Med viden skal skole- og fritidspædagogik bygges En kortlægning og kritisk analyse af forskningsbaseret litteratur på feltet for skole- og fritidspædagogik i Danmark

    Lea Ringskou, David Thore Gravesen
    13
    • pdf
  • Arrangementet som pædagogisk handlingsform – pædagogers faglighed i skole og SFO

    Gro Hellesdatter Jacobsen, Doris Overgaard Larsen, Ole Steen Nielsen
    14
    • pdf
  • Sansen for at gøre det gode dannes gennem praksis

    Brian Harring Boll
    14
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.