Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Tidsskrift for æstetik og pædagogik
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2025): Skønhed, sanselighed og undervisning: Om børn & unges æstetiske erfaringer
Vol. 3 No. 1 (2025): Skønhed, sanselighed og undervisning: Om børn & unges æstetiske erfaringer
Published:
2025-11-27
Full Issue
pdf (Dansk)
Artikler
Kunsten å la være. Om kunstens og naturens egenverdi
Øivind Varkøy, Solveig Slettahjell, Marte Wulff
10-20
pdf (Dansk)
Aesthetic Becoming as Becoming of Aesthetics
An Emerging Manifesto for Calling the Tune in Music Education
Peter S. Bruun, Pamela Burnard
21-38
pdf (Dansk)
Æstetisk resonans som engagement
En undersøgelse af elevers engagement i naturen på et kunstmuseum
Lise Sattrup, Lars Emmerik Damgaard Knudsen
39-55
pdf (Dansk)
Børns universer på kanten af åbne, kreative og tværæstetiske aktiviteter i fritidsklubber
Lars Dahl Pedersen
56-70
pdf (Dansk)
Dialogisk didaktik og æstetiske læreprocesser
Finn Holst
71-85
pdf (Dansk)
Elevers respons på estetiske uttrykksformer i lærerstudenters undervisning
Marit Ulvik
86-107
pdf (Dansk)
Lekenhet og improvisasjon i undervisning med estetiske uttrykksformer på ungdomstrinnet
Deltakelse og med virkning i praksis
Hanne Alterhaug
108-123
pdf (Dansk)
Anmeldelser
Mikkel S.W. Boysen: Praksis forskning. En grundbog til pædagoger
Mette-Katrine Bistrup
124-128
pdf (Dansk)
Louise Friis og Alice Darville: Rumpædagog – læringsmiljøer og legezoner
Janni Wynne Frank
129-131
pdf (Dansk)
Ph.d.-præsentationer
Lægger nyere skolearkitektur op til inkluderende pædagogisk praksis?
Omtale af Eva Gjessings ph.d.-afhandling
Bente Nissen Lundsgaard
132-134
pdf (Dansk)
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Dansk