Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Tidsskrift for æstetik og pædagogik
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Registrér
Login
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 3 Nr. 1 (2025): Skønhed, sanselighed og undervisning: Om børn & unges æstetiske erfaringer
Årg. 3 Nr. 1 (2025): Skønhed, sanselighed og undervisning: Om børn & unges æstetiske erfaringer
Publiceret:
2025-11-27
Hele nummeret
pdf
Artikler
Kunsten å la være. Om kunstens og naturens egenverdi
Øivind Varkøy, Solveig Slettahjell, Marte Wulff
10-20
pdf
Aesthetic Becoming as Becoming of Aesthetics
An Emerging Manifesto for Calling the Tune in Music Education
Peter S. Bruun, Pamela Burnard
21-38
pdf
Æstetisk resonans som engagement
En undersøgelse af elevers engagement i naturen på et kunstmuseum
Lise Sattrup, Lars Emmerik Damgaard Knudsen
39-55
pdf
Børns universer på kanten af åbne, kreative og tværæstetiske aktiviteter i fritidsklubber
Lars Dahl Pedersen
56-70
pdf
Dialogisk didaktik og æstetiske læreprocesser
Finn Holst
71-85
pdf
Elevers respons på estetiske uttrykksformer i lærerstudenters undervisning
Marit Ulvik
86-107
pdf
Lekenhet og improvisasjon i undervisning med estetiske uttrykksformer på ungdomstrinnet
Deltakelse og med virkning i praksis
Hanne Alterhaug
108-123
pdf
Anmeldelser
Mikkel S.W. Boysen: Praksis forskning. En grundbog til pædagoger
Mette-Katrine Bistrup
124-128
pdf
Louise Friis og Alice Darville: Rumpædagog – læringsmiljøer og legezoner
Janni Wynne Frank
129-131
pdf
Ph.d.-præsentationer
Lægger nyere skolearkitektur op til inkluderende pædagogisk praksis?
Omtale af Eva Gjessings ph.d.-afhandling
Bente Nissen Lundsgaard
132-134
pdf
Nyeste nummer
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Sprog
English
Dansk