Steen Beck, Veje til Viden – Piagets og Vygotskys læringsteorier i historisk og teoretisk belysning
Downloads
Publiceret
2015-04-15
Citation/Eksport
Christensen, M. (2015). Steen Beck, Veje til Viden – Piagets og Vygotskys læringsteorier i historisk og teoretisk belysning. Studier I Pædagogisk Filosofi, 4(2), 108–109. https://doi.org/10.7146/spf.v4i2.23341
Nummer
Sektion
Anmeldelser
Licens
Forfatteren/forfatterne og tidsskriftet deler copyrighten, og skal begge krediteres ved brug af publiceret materiale til citat eller lignende. Artikler publiceret i Studier i Pædagogisk Filosofi må bruges (downloades) og genbruges (distribueres, kopieres, citeres) frit til ikke-kommercielle formål. Artikler publiceret i Studier i Pædagogisk Filosofi må, efter godkendelse fra redaktionen, gerne publiceres i andre tidsskrifter (Studier i Pædagogisk Filosofi publicerer dog ikke selv artikler, der tidligere har været publiceret). Artikler må gerne uploades i instutionelle databaser, hvis dette kræves af forfatteren som del af en bevilling eller er institutionelt krav.