Citation/Eksport
Sørensen, H. (2017). Masser af rapporter og strategiplaner - men hvordan ændres praksis i fysiklokalet?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36546
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Helene Sørensen, Anders V. Thomsen, IBSE – stillads for enhver naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2011)
- Helene Sørensen, Finn Horn, Søren Dragsted, Får natur/teknik en fremtid? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2005)
- Helene Sørensen, Anders V. Thomsen, Skole-virksomhedssamarbejde, Hvorfor, hvordan og – ikke mindst – for hvem? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Helene Sørensen, Drenges manglende koncentration skal ikke ændre eksamensform , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)