Citation/Eksport
Sørensen, H. (2021). Drenges manglende koncentration skal ikke ændre eksamensform. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 21(3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/128344
Resumé
Kommentar til Lars Brian Krogh et al: “Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve”, MONA 2021‑1.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Helene Sørensen, Anders V. Thomsen, IBSE – stillads for enhver naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2011)
- Helene Sørensen, Finn Horn, Søren Dragsted, Får natur/teknik en fremtid? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2005)
- Helene Sørensen, Anders V. Thomsen, Skole-virksomhedssamarbejde, Hvorfor, hvordan og – ikke mindst – for hvem? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Helene Sørensen, Masser af rapporter og strategiplaner - men hvordan ændres praksis i fysiklokalet? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2007)