Dialogens betydning for hensigtsmæssig brug af læremidler i historieundervisningen

Authors

  • Astrid Marie Møller Danielsen

DOI:

https://doi.org/10.7146/rhdt.v8i1.135508

Keywords:

Historieundervisning

Abstract

Artiklen er skrevet på baggrund af projektet Praksisfortolkning af Læremidler (PaL). Projektet har til formål at kortlægge og bidrage til en forståelse af lærere og elevers brug af læremidler. I forbindelse med projektets historiedel er der indsamlet empiri fra seks forskellige skoler i tre regioner i Danmark. Det er empiriske undersøgelser af dialogens betydning for elevernes læremiddelbrug, der er udgangspunktet for denne artikel.

Downloads

Published

2021-01-21

How to Cite

Marie Møller Danielsen, A. (2021). Dialogens betydning for hensigtsmæssig brug af læremidler i historieundervisningen. Radar, 8(1), 1–14. https://doi.org/10.7146/rhdt.v8i1.135508