Fra materialelæring til læringsmateriale. Designskitsen som æstetisk erfaringsmetode
DOI:
https://doi.org/10.7146/periskop.v2020i23.126169Abstract
To casestudier
Downloads
Published
2020-10-20
How to Cite
Christensen, L. H., & Skou, N. P. (2020). Fra materialelæring til læringsmateriale. Designskitsen som æstetisk erfaringsmetode. Periskop, 2020(23), 44–49. https://doi.org/10.7146/periskop.v2020i23.126169
Issue
Section
Artikler (fagfællebedømt)
License
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket 12 måneder efter publiceringen er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af tidsskriftets publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere har ret til og opfordres til at publicere deres værker online (f.eks. i institutionslagre eller på deres websted) forud for og under manuskriptprocessen, da dette kan føre til produktive udvekslinger, samt tidligere og større citater fra publicerede værker (se The Effect of Open Access).