Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Header-logo
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
Søg
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 23 (2020): Museet som akademisk læringsrum

Peer reviewede artikler er først tilgængelige i efteråret 2021.

Publiceret: 2020-10-20

Artikler

  • Temaintroduktion: Højt til loftet. Fortolkninger af museet som akademisk læringsrum Temaintroduktion: Højt til loftet. Fortolkninger af museet som akademisk læringsrum
    Line Hjorth Christensen
    4-11
    • PDF
  • Bidragydere Bidragydere
    158-159
    • PDF

Essays

  • Manifesto for Collections-Based Research and Teaching Manifesto for Collections- Based Research and Teaching
    Martha Fleming
    130-140
    • PDF
  • Nysgerrig natur – på opdagelse med kunsten Nysgerrig natur – på opdagelse med kunsten
    Elisabeth Bodin
    142-149
    • PDF
  • Det audiovisuelle scope. Et alternativ i museumsundervisningen Det audiovisuelle scope. Et alternativ i museumsundervisningen
    Elisabeth Colding
    150-155
    • PDF
Information
  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

ISSN Online: 2596-4283 og ISSN Print: 0908-6919

Hostet af Det Kgl. Bibliotek

Om dette publiceringssystem