H. C. Andersen i nye teoretiske og litteraturdidaktiske klæder?
DOI:
https://doi.org/10.7146/pas.v34i82.118290Nøgleord:
H. C. Andersen, Læs Andersen!, didaktik, education, undervisningResumé
Anmeldelse af:
Steen Beck: Læs Andersen! Inspiration til undervisere og studerende. København: U Press 2019, 216 sider.
Downloads
Publiceret
2019-12-20
Citation/Eksport
Henkel, A. Q. (2019). H. C. Andersen i nye teoretiske og litteraturdidaktiske klæder?. Passage - Tidsskrift for Litteratur Og Kritik, 34(82), 130–132. https://doi.org/10.7146/pas.v34i82.118290
Nummer
Sektion
Anmeldelser
Licens
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket 1 år efter publiceringen er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af tidsskriftets publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere har ret til og opfordres til at publicere deres værker online (f.eks. i institutionslagre eller på deres websted) forud for og under manuskriptprocessen, da dette kan føre til produktive udvekslinger, samt tidligere og større citater fra publicerede værker (se The Effect of Open Access).