Eksemplaritet, projektarbejde og opfattelsen af fag
PDF

Nøgleord

Projektarbejde
Pædagogik
Alle uddannelses niveauer
tværfaglighed

Citation/Eksport

Christiansen, F. V. (2013). Eksemplaritet, projektarbejde og opfattelsen af fag. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (1), 7. https://doi.org/10.7146/mona.v0i1.36025
https://doi.org/10.7146/mona.v0i1.36025
PDF

Referencer

Christiansen, F.V. (1997). Exemplarity and Educational Planning. I: H.S. Olesen & J.H. Jensen, Project Studies – A Late Modern University Reform?. Roskilde University Press.

Christiansen, F.V. (2001). Projektarbejde i naturvidenskabelige grundfag. DCN skriftserie nr. 12, 2. udgave. Dansk Center for Naturvidenskabsdidaktik.

Illeris, K. (1974). Problemorientering og deltagerstyring. Oplæg til en alternativ didaktik. København: Munksgaard.

Illeris, K. (1985). Modkvalificeringens pædagogik. Problemorientering, deltagerstyring og eksemplarisk indlæring. 2. oplag. Nyt forord (1. udgave 1981). København: Unge Pædagoger.

Jensen, J.H. (1984). Mig, natfolk og P-pædagoger. Tekster fra IMFUFA, 1984(84), s. 34‑41. URL: http://milne.ruc.dk/ImfufaTekster/.

Kerszman, G. (1997). Twenty Years Later. I: H.S. Olesen & J.H. Jensen, Project Studies – A Late Modern University Reform?. Roskilde University Press.

Klafki, W. (1985). Dannelsesteori og didaktik – nye studier. Forlaget Klim, 2001.

Niss, M. (1984). Kritisk matematikundervisning – nødvendig men vanskelig. Tekster fra IMFUFA, 1984(84), s. 43‑56. URL: http://milne.ruc.dk/ImfufaTekster/. Oprindeligt fra i Unge pædagoger, 1984(4).

Skovsmose, O. (1994). Towards af Philosophy of Critical Mathematics Education. Kluwer Academic Publishers.

Skovsmose, O. (1981). Didaktiske arbejdspapirer 3 – Alternativer i matematikundervisningen. Gyldendals Matematikbibliotek, Gyldendal.

Creative Commons License

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).

Copyright (c) 2016 MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik