Potentiale og realiserbarhed i forsøgslæreplanen for Informationsteknologi C og B i gymnasiet
DOI:
https://doi.org/10.7146/lt.v2i1.107730Resumé
Artiklen analyserer læreplanen for forsøgsfaget Informationsteknologi C og B og sammenholder analysen med evalueringen af forsøgsfaget lavet for Ministeriet for Børn, Undervisning og Ligestilling (nu Undervisningsministeriet). Fokus er på ’computational thinking’ som afsæt for undervisning i it-skaberkompetencer samt realiserbarheden og potentialet i dette afsæt for læreplanen.
Downloads
Publiceret
2017-08-15
Citation/Eksport
Petersen, C. K. (2017). Potentiale og realiserbarhed i forsøgslæreplanen for Informationsteknologi C og B i gymnasiet. Learning Tech, 3(2), 57–84. https://doi.org/10.7146/lt.v2i1.107730
Nummer
Sektion
Temaartikler
Licens
Forfatterne og Læremiddel.dk.
Må ikke bruges kommercielt.