Innovasjon av inntekter: Journalistikk som bygger kunderelasjoner
DOI:
https://doi.org/10.7146/journalistica.v7i1.15804Abstract
Art. 5
Downloads
Published
2013-12-27
How to Cite
Barland, J. (2013). Innovasjon av inntekter: Journalistikk som bygger kunderelasjoner. Journalistica, 7(1). https://doi.org/10.7146/journalistica.v7i1.15804
Issue
Section
Articles
License
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af tidsskriftets publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere har ret til og opfordres til at publicere deres værker online (f.eks. i institutionslagre eller på deres websted) forud for og under manuskriptprocessen, da dette kan føre til produktive udvekslinger, samt tidligere og større citater fra publicerede værker (se The Effect of Open Access).