Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Paideia
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Retningslinjer for forfattere
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Nyeste
Arkiver
Søg
Log på
Søg
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 9 (2015): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Nr. 9 (2015): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Tema: Synlig læring
Publiceret:
2015-05-01
Artikler
Synlig læring i dag
John Hattie
9-21
PDF
Baggrund for og diskussioner af Visible Learning med særligt henblik på lærings- og vidensbegrebet
Lars Qvortrup
22-33
PDF
Er Hattie og co. gyldige i Danmark?
Per Fibæk Laursen
34-41
PDF
Hatties brug af effect size som grundlag for rangordning af pædagogiske indsatser
Peter Allerup
42-51
PDF
Vad hände efter Hattierevolutionen? Undervisningsrenässansen i det svenska skolutvecklingsarbetet
Jan Håkansson
52-60
PDF
Visible Learning som grunnlag for evidens og forbedringsarbeid i utdanningssystemet
Thomas Nordahl
61-69
PDF
Kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner - forklaringer i elevenes holdninger til og væremåte i skolen, samt relasjonelle forhold
Ann Margareth Aasen, May Britt Drugli, Ratib Lekhal, Thomas Nordahl
76-89
PDF
Boganmeldelse
Synlig læring og læringens anatomi
Kjeld Fredens
70-75
PDF
Leder
Leder: Temanummer om synlig læring
Ole Hansen, Ratib Lekhal, Thomas Nordahl, Anita Norlund, Bengt Persson, Lars Qvortrup
4-8
PDF
Udviklet af
Open Journal Systems
Nøgleord
Sprog
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Information
Til forfattere