Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Polis - Tidsskrift for samfundsdidaktik
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Registrér
  • Login
Søg
  • Registrér
  • Login
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 1 Nr. 1 (2020): POLIS : Fagdidaktiske problemstillinger

Årg. 1 Nr. 1 (2020): POLIS : Fagdidaktiske problemstillinger

					Se Årg. 1 Nr. 1 (2020): POLIS :  Fagdidaktiske problemstillinger

POLIS 1 Fagdidaktiske problemstillinger

Publiceret: 01.04.2020

Hele nummeret

  • PDF

Praksisartikler

  • Samfundsfag og fagdidaktik

    Mogens Hansen
    • pdf
  • Samfundsfagets formål i folkeskolen – en didaktisk model og seks udfordringer

    Anders Stig Christensen
    • pdf
  • Samfundsfagdidaktiske problemstillinger set fra lærernes perspektiv:

    Mette Damgaard Jørgensen
    • pdf
  • At forbinde aktuelle samfundsforhold med samfundsvidenskab

    Torben Spanget Christensen
    • pdf
  • Fagdidaktiske udfordringer ved den skriftlige tradition i samfundsfag

    Trine Søndergaard Paludan
    • pdf
  • Dobbeltdidaktikkens udfordringer for samfundsfagsundervisningen – fag og fagdidaktik i læreruddannelsen

    Rune Riberholt
    • pdf
  • Professionel kompetence i samfundsfag

    Nadine Malich-Bohlig
    • pdf
  • Kritiske samfundsborgere eller teknokratisk elite? Universiteternes samfundsfagsuddannelse i frø- og fugleperspektiv

    Anders Berg Sørensen
    • pdf

Indsend

Indsend

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nøgleord

feministisk økonomiFagdidaktik

POLIS - Tidsskrift for samfundsdidaktik

ISSN 2597-2766 (Trykt)
ISSN 2597-2774 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.