Does instruction video increase the learning outcome from laboratory exercises?
Nøgleord:
instruction video, increasement, learning outcome, laboratory exercise, BSc, MSc, technological development, MSc course, accessibilityResumé
-
Downloads
Publiceret
07-12-2023
Citation/Eksport
Blok Frandsen, H., Jongberg, S., & Habekost Nielsen, M. (2023). Does instruction video increase the learning outcome from laboratory exercises?. Improving University Science Teaching and Learning, 8(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137842
Nummer
Sektion
Volume 9 - 2017
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.