Reversing the classroom: Flipped Learning for Forensic Medicine´s Legislation Module
Resumé
-
Downloads
Publiceret
21-03-2025
Citation/Eksport
Larsen, S. T. (2025). Reversing the classroom: Flipped Learning for Forensic Medicine´s Legislation Module. Improving University Science Teaching and Learning, 21(1), 16. Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/155240
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.