Do not be reviewer 2: Using formative feedback as a tool to introduce undergraduate students to scientific peer-review
Resumé
-
Downloads
Publiceret
01-10-2024
Citation/Eksport
Rodriguez Gomes, E. J. (2024). Do not be reviewer 2: Using formative feedback as a tool to introduce undergraduate students to scientific peer-review. Improving University Science Teaching and Learning, 20(2), 10. Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/149885
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.