How can I teach to maximize the learning of “Roberts” (slow/nonambitious) and “Susans” (fast/ambitious)?
Nøgleord:
maximize, slow, nonambitious, TLA, FARMA, phylogenetic analysis, sequence alignmentResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Gloriam, D. (2023). How can I teach to maximize the learning of “Roberts” (slow/nonambitious) and “Susans” (fast/ambitious)?. Improving University Science Teaching and Learning, 1(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/140056
Nummer
Sektion
Volume 1 - 2008
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.