Course learning objectives, teaching activities and constructive alignment assessment in sensory and consumer science
Nøgleord:
learning objectives, teaching activities, constructive alignment, assessment, sensory science, consumer scienceResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
V. Byrne, D. (2023). Course learning objectives, teaching activities and constructive alignment assessment in sensory and consumer science. Improving University Science Teaching and Learning, 3(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/139680
Nummer
Sektion
Volume 3 - 2010
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.