Teaching in English – how can the challenges of entering an MSc programme in nutrition taught exclusively in English be met?
Nøgleord:
challenges, entering, MSc programme, nutrition, exclusively, availability, correlationResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Kristensen, M. (2023). Teaching in English – how can the challenges of entering an MSc programme in nutrition taught exclusively in English be met?. Improving University Science Teaching and Learning, 4(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138635
Nummer
Sektion
Volume 4 - 2011
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.