Indføring af peer-assessment og øget studenteraktivering i et kortvarigt øvelsesforløb
Nøgleord:
indføring, peer-assessment, studenteraktivering, øvelsesforløb, formativ evaluering, læringsprocesResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Broeng Metzdorff, S. (2023). Indføring af peer-assessment og øget studenteraktivering i et kortvarigt øvelsesforløb. Improving University Science Teaching and Learning, 4(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138632
Nummer
Sektion
Volume 4 - 2011
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.