The performative supervision of PhD students and postdocs as seen through email text mining
Nøgleord:
performative, supervision, PhD, postdocs, email text, mining, autonomous researchers, interactionResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Rapin, N. (2023). The performative supervision of PhD students and postdocs as seen through email text mining. Improving University Science Teaching and Learning, 5(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138244
Nummer
Sektion
Volume 5 - 2012
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.