The evaluation of different teaching styles and level partitioning teaching on the Bioinformatics of High Throughput Analysis course
Nøgleord:
evluation, teaching style, level partitioning, bioinformatics, BOHTA, programming, computational analysisResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Bornholdt Lange, J., & Boyd, M. (2023). The evaluation of different teaching styles and level partitioning teaching on the Bioinformatics of High Throughput Analysis course. Improving University Science Teaching and Learning, 5(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138240
Nummer
Sektion
Volume 5 - 2012
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.