Constructive alignment af kurset Advanced Plant Ecophysiology med fokus på dybere læring
Nøgleord:
constructive alignment, advanced, plant ecophysiology, dybere læring, passion, faglig viden, refleksion, læringsmål, undervisningsaktiviteterResumé
Som ung forsker med ansvar for undervisning ønsker jeg at videregive min passion og faglige viden til de studerende jeg underviser samt inspirere til faglig refleksion, der ligger udover de enkelte faglige facts. Dette projekt beskriver den udvikling jeg og mit kursus Advanced Plant Ecophysiology har været igennem for at øge de studerendes dybere læring, bedre aktivere de studerende i undervisningssituationen samt sikre en sammenhæng mellem læringsmål, undervisningsaktiviteter og eksamen.
Projektet beskriver derfor hvordan jeg har foretaget en constructive alignment af kurset Advanced Plant Ecophysiology med specielt fokus på de studerendes dybere læring, hvilke ændringer jeg har implementeret og deres effekt
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.