Constructive alignment af kurset Advanced Plant Ecophysiology med fokus på dybere læring

Forfattere

  • Inge Skrumsager Møller

Nøgleord:

constructive alignment, advanced, plant ecophysiology, dybere læring, passion, faglig viden, refleksion, læringsmål, undervisningsaktiviteter

Resumé

Som ung forsker med ansvar for undervisning ønsker jeg at videregive min passion og faglige viden til de studerende jeg underviser samt inspirere til faglig refleksion, der ligger udover de enkelte faglige facts. Dette projekt beskriver den udvikling jeg og mit kursus Advanced Plant Ecophysiology har været igennem for at øge de studerendes dybere læring, bedre aktivere de studerende i undervisningssituationen samt sikre en sammenhæng mellem læringsmål, undervisningsaktiviteter og eksamen.
Projektet beskriver derfor hvordan jeg har foretaget en constructive alignment af kurset Advanced Plant Ecophysiology med specielt fokus på de studerendes dybere læring, hvilke ændringer jeg har implementeret og deres effekt

Downloads

Publiceret

23-11-2023

Citation/Eksport

Skrumsager Møller, I. (2023). Constructive alignment af kurset Advanced Plant Ecophysiology med fokus på dybere læring. Improving University Science Teaching and Learning, 6(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138160