Redesigning the course: “Dynamisk biokemi” for B.Sc. in Pharmacy
Nøgleord:
redesigning, dynamisk biokemi, BSc, pharmacy, learning activities, TLAs, deeper learning, understanding, memoryResumé
The aim of this project is to redesign and optimize the course ”Dynamisk biokemi” for students taking a B.Sc. in Pharmacy so that the teaching and learning activities (TLAs) better support deeper learning, i.e. enforce understanding rather than memory.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.