Enhancing student learning with case-based teaching and audience response systems in the MSc. Course “Food Innovation and Health”
Nøgleord:
enhancement, case-based teaching, MSc, Food Innovation and Health, techniques, student activation, CBT, Audience response systems, ARSResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Giacalone, D. (2023). Enhancing student learning with case-based teaching and audience response systems in the MSc. Course “Food Innovation and Health”. Improving University Science Teaching and Learning, 8(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137982
Nummer
Sektion
Volume 8 - 2015
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.