From Fragmentation to Congruence - Designing an Interdisciplinary Project Course
Nøgleord:
fragmentation, congruence, designing, interdisciplinary, development, constructive, misalignmentResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Engelhardt, R. (2023). From Fragmentation to Congruence - Designing an Interdisciplinary Project Course. Improving University Science Teaching and Learning, 8(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137967
Nummer
Sektion
Volume 8 - 2015
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.