Applying real life examples for improved learning outcomes
Nøgleord:
real life example, redesign, optimize, drug formulation, BSc, pharmacy, solve, deeper learning, memory, understandingResumé
The aim of this project was to redesign and optimize a classroom lesson within the course “Drug Formulation” for BSc students in pharmacy by applying a ‘problem to solve’ teaching style in order to improve the students ability to apply and crosslink their knowledge about pharmaceutical formulations, i.e. support deeper learning and understanding rather than memory.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.