Redesigning the course “Research Methods in Social and Clinical Pharmacy”
Nøgleord:
redesigning, research methods, social pharmacy, clinical pharmacy, assignment, development, alignedResumé
The implementation of this assignment is part of the supervision sessions and the development of my teaching portfolio. This assignment is an attempt to redesign the course “Research methods in social and clinical pharmacy” with the intention of making it more aligned and therefore more effective regarding the development on skills and competencies of the students.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.