Qualitative formative feedback to the teacher benefits both student and teacher
The use of “LEARN evaluation” a modified “one minute paper”.
Nøgleord:
communication, qualitative, formative feedback, benefits, LEARN, evalutation, ILO, one-minute paperResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
C. Lutterodt, M. (2023). Qualitative formative feedback to the teacher benefits both student and teacher: The use of “LEARN evaluation” a modified “one minute paper”. Improving University Science Teaching and Learning, 10(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137256
Nummer
Sektion
Volume 10 - 2017
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.