Who needs Popper in public health?
The challenges of teaching ’theory of science’ to public health students
Nøgleord:
popper, public health, theory of science, challenges, ethics, disciplines, didacticResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Bresson Ladegaard Knox, J. (2023). Who needs Popper in public health? : The challenges of teaching ’theory of science’ to public health students. Improving University Science Teaching and Learning, 12(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137149
Nummer
Sektion
Volume 12 - 2018
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.