Activate students in large classes and enable lasting motivation for students after lectures using digital learning tools
Nøgleord:
transformation, online course, discussion, exercise, effective, facilitate, 'Resumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Düdder, D. (2023). Activate students in large classes and enable lasting motivation for students after lectures using digital learning tools. Improving University Science Teaching and Learning, 13(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137075
Nummer
Sektion
Volume 13 - 2019
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.