Students’ perceived learning outcome and attitudes towards non-traditional lecturing
Nøgleord:
perceived, learning outcome, attitude, non-traditional lecturing, traditional lecturing, pedagogy literature, flipped classroom, cooperateResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Jan Kerstens, P. (2023). Students’ perceived learning outcome and attitudes towards non-traditional lecturing. Improving University Science Teaching and Learning, 14(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137043
Nummer
Sektion
Volume 14 - 2019
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.