Kan simple ændringer i underviserens undervisning og fremtoning ændre de studerendes engagement?
Nøgleord:
ændringer, undervisning, fremtoning, engagement, deltagelse, motivation, læringsmiljø, relationskompetence, læringsanledningResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Møbjerg Kristensen, D. (2023). Kan simple ændringer i underviserens undervisning og fremtoning ændre de studerendes engagement?. Improving University Science Teaching and Learning, 14(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137040
Nummer
Sektion
Volume 14 - 2019
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.