Refleksionsopgaver som pædagogisk værktøj
Nøgleord:
refleksionsopgaver, pædagogisk værktøj, botanikerne, plante- og vegetationsøkologi, samspilsproces, motivationResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Chor Bjørn, M. (2023). Refleksionsopgaver som pædagogisk værktøj. Improving University Science Teaching and Learning, 14(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136987
Nummer
Sektion
Volume 14 - 2019
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.