Betydning af breakout rooms for de studerendes oplevede læring i forbindelse med online undervisning
Nøgleord:
breakout room, online undervisning, trivsel, motivation, undervisningsmiljø, gruppearbejdeResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Munch Roager, H. (2023). Betydning af breakout rooms for de studerendes oplevede læring i forbindelse med online undervisning. Improving University Science Teaching and Learning, 16(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136869
Nummer
Sektion
Volume 16 - 2021
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.