Improving the perceived learning outcome of peer-feedback in a second semester basic analytical chemistry course – students’ and teachers’ perspectives
Nøgleord:
perceived, peer-feedback, chemistry course, student perspective, teacher perspective, pharmacy, UPResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Hyrup Møller, L. (2023). Improving the perceived learning outcome of peer-feedback in a second semester basic analytical chemistry course – students’ and teachers’ perspectives. Improving University Science Teaching and Learning, 16(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136868
Nummer
Sektion
Volume 16 - 2021
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.