How problem based teaching in a multidisciplinary continuing education classroom can contribute to improving professional skills
Nøgleord:
multidisciplinary, problem based, professional, skills, retraining, technological advancesResumé
-
Downloads
Publiceret
28-03-2023
Citation/Eksport
Mahuton Gildas Hounmanou, Y. (2023). How problem based teaching in a multidisciplinary continuing education classroom can contribute to improving professional skills. Improving University Science Teaching and Learning, 18(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136769
Nummer
Sektion
Volume 18 - 2023
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.