Can online based learning activities improve learning outcomes in classroom teaching?
Nøgleord:
online learning, online tools, congruence, University Pedagogy, improveResumé
Students and teachers, in fact everybody, are facing an overload of information with a risk of disinformation as seen for example in the medical community (Steen, 2011). Access to information is thought to be ‘easy’,
but access to accurate information may not be (Eppler & Mengis, 2008). I believe this is the case for science as well as education.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.