Video lectures as a tool for filling the gaps in students’ background
Nøgleord:
diversity, equality, student background, video lecture, online tools, biologyResumé
-
Downloads
Publiceret
28-03-2023
Citation/Eksport
La Barbera, G. (2023). Video lectures as a tool for filling the gaps in students’ background. Improving University Science Teaching and Learning, 18(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136697
Nummer
Sektion
Volume 18 - 2023
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.