Use of peer feedback to enhance learning in a diverse classroom
Nøgleord:
diverse, globalization, higher education, student background, diversityResumé
-
Downloads
Publiceret
28-03-2023
Citation/Eksport
Lobo, A. (2023). Use of peer feedback to enhance learning in a diverse classroom. Improving University Science Teaching and Learning, 18(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136690
Nummer
Sektion
Volume 18 - 2023
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.