Promoting deep-learning by increasing student participation and formative feedback in the MSc course “Principal subjects in Molecular Cell Biology and Immunology”
Nøgleord:
deep-learning, student participating, formative feedback, MSc, biology, immunology, acadamic backgroundResumé
-
Downloads
Publiceret
28-03-2023
Citation/Eksport
Skovaa Andersen, D. (2023). Promoting deep-learning by increasing student participation and formative feedback in the MSc course “Principal subjects in Molecular Cell Biology and Immunology”. Improving University Science Teaching and Learning, 18(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136688
Nummer
Sektion
Volume 18 - 2023
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.