Betydningen af detailkædernes egne mærker (private labels) i Norge.
Resumé
Betydningen af detailkædernes egne
mærker (private labels) i Norge.
Downloads
Publiceret
2024-12-03
Citation/Eksport
Ingerød, J., Røtnes, R., & Hansen., H. (2024). Betydningen af detailkædernes egne mærker (private labels) i Norge. Tidsskrift for Landøkonomi, 210(1), 55–68. Hentet fra https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150230
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Alle rettigheder til indholdet i dette tidsskrift forbeholdes af forfatterne og udgiveren. Artikler, illustrationer, billeder og andet materiale er beskyttet af dansk ophavsretslovgivning. Materialet må ikke kopieres, distribueres, gengives eller offentliggøres uden forudgående skriftlig tilladelse fra ophavsretshaverne, medmindre det sker i overensstemmelse med gældende regler om citatret.
Når indhold fra dette tidsskrift citeres, skal fuld reference angives, herunder forfatter(e), artiklens titel, tidsskriftets navn, udgivelsesår og relevante sidetal. Det anbefales at angive link samt dato for adgang.