Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi
da-DK<p>Alle rettigheder til indholdet i dette tidsskrift forbeholdes af forfatterne og udgiveren. Artikler, illustrationer, billeder og andet materiale er beskyttet af dansk ophavsretslovgivning. Materialet må ikke kopieres, distribueres, gengives eller offentliggøres uden forudgående skriftlig tilladelse fra ophavsretshaverne, medmindre det sker i overensstemmelse med gældende regler om citatret.</p> <p><span style="font-size: 0.875rem;">Når indhold fra dette tidsskrift citeres, skal fuld reference angives, herunder forfatter(e), artiklens titel, tidsskriftets navn, udgivelsesår og relevante sidetal. Det anbefales at angive link samt dato for adgang. </span></p>hoh@ifro.ku.dk (Henning Otte Hansen)hoh@ifro.ku.dk (Henning Otte Hansen)Tue, 03 Dec 2024 13:37:59 +0100OJS 3.3.0.13http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss60Forsidestof
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150224
<p>Forsidestof</p>Ukendt
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150224Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Redaktionelt forord: Magten i fødevareværdikæden – fra jord til bord.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150225
<p>Redaktionelt forord:<br>Magten i fødevareværdikæden – fra jord til bord.</p>H. Hansen
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150225Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Konkurrencen mellem mærkevarer og detaillisters egne mærker: En empirisk undersøgelse af danske vareleverandørers perspektiver.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150226
<p>Konkurrencen mellem mærkevarer og detaillisters egne mærker:<br>En empirisk undersøgelse af danske vareleverandørers perspektiver.</p>M. Bjerre
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150226Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Detaillisters multiple roller i dagligvarekanalen.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150227
<p>Detaillisters multiple roller i<br>dagligvarekanalen.</p>M. Bjerre
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150227Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Større kæder skaber både større standardisering og særpræg.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150228
<p>Større kæder skaber både større<br>standardisering og særpræg.</p>J. Nielsen
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150228Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Detailhandlens rolle og ansvar for fremtidens plantebaserede convenience – set fra producentperspektivet.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150229
<p>Detailhandlens rolle og ansvar for fremtidens plantebaserede<br>convenience – set fra producentperspektivet.</p>M. Hansen
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150229Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Betydningen af detailkædernes egne mærker (private labels) i Norge.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150230
<p>Betydningen af detailkædernes egne<br>mærker (private labels) i Norge.</p>J. Ingerød, R. Røtnes, H. Hansen.
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150230Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100Fødevaredetailhandlen: Markedsmagt og position.
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150231
<p>Fødevaredetailhandlen:<br>Markedsmagt og position.</p>H. Hansen
Copyright (c) 2024 Tidsskrift for Landøkonomi
https://tidsskrift.dk/tidsskriftlandoekonomi/article/view/150231Tue, 03 Dec 2024 00:00:00 +0100