Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til nyeste nummer
Spring til bundtekst
Open Menu
Tidsskrift for æstetik og pædagogik
Tidsskrift for æstetik og pædagogik
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Registrér
Login
Nyeste nummer
Årg. 3 Nr. 1 (2025): Skønhed, sanselighed og undervisning: Om børn & unges æstetiske erfaringer
Publiceret:
2025-11-27
Hele nummeret
pdf
Artikler
Kunsten å la være. Om kunstens og naturens egenverdi
Øivind Varkøy, Solveig Slettahjell, Marte Wulff
10-20
pdf
Aesthetic Becoming as Becoming of Aesthetics
An Emerging Manifesto for Calling the Tune in Music Education
Peter S. Bruun, Pamela Burnard
21-38
pdf
Æstetisk resonans som engagement
En undersøgelse af elevers engagement i naturen på et kunstmuseum
Lise Sattrup, Lars Emmerik Damgaard Knudsen
39-55
pdf
Børns universer på kanten af åbne, kreative og tværæstetiske aktiviteter i fritidsklubber
Lars Dahl Pedersen
56-70
pdf
Dialogisk didaktik og æstetiske læreprocesser
Finn Holst
71-85
pdf
Elevers respons på estetiske uttrykksformer i lærerstudenters undervisning
Marit Ulvik
86-107
pdf
Lekenhet og improvisasjon i undervisning med estetiske uttrykksformer på ungdomstrinnet
Deltakelse og med virkning i praksis
Hanne Alterhaug
108-123
pdf
Anmeldelser
Mikkel S.W. Boysen: Praksis forskning. En grundbog til pædagoger
Mette-Katrine Bistrup
124-128
pdf
Louise Friis og Alice Darville: Rumpædagog – læringsmiljøer og legezoner
Janni Wynne Frank
129-131
pdf
Ph.d.-præsentationer
Lægger nyere skolearkitektur op til inkluderende pædagogisk praksis?
Omtale af Eva Gjessings ph.d.-afhandling
Bente Nissen Lundsgaard
132-134
pdf
Se alle numre
Nyeste nummer
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Sprog
English
Dansk