E-government og administrativ reform: One-stop-borgerservice i Chengdu
DOI:
https://doi.org/10.7146/samfundsokonomen.v2011i5.140930Resumé
Borgerservicecentre er en ny, vigtig institution i Kina. Artiklen viser, hvordan staten opnår øget kontrol med frontlinjemedarbejdere i centrene gennem forskellige it-baserede overvågningsmekanismer.
Downloads
Publiceret
2011-01-01
Citation/Eksport
Schlæger, J. (2011) “E-government og administrativ reform: One-stop-borgerservice i Chengdu”, Samfundsøkonomen, 2011(5). doi: 10.7146/samfundsokonomen.v2011i5.140930.
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
*Tidsskriftet Samfundsøkonomen er et open access tidsskrift, og alle artikler udgivet af Samfundsøkonomen er licenseret under en Creative Commons Navngivelse-IkkeKommerciel-IngenBearbejdelse 4.0 International Licens, CC BY-NC-ND.