Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser
DOI:
https://doi.org/10.7146/samfundsokonomen.v2017i3.140750Resumé
Hvad kan forskningen fortælle? Denne artikel er blevet til på baggrund af en henvendelse fra Samfundsøkonomen, der ønsker input til, hvordan man fremmer gymnasieelevers interesse for naturfag og matematik i gymnasiet, og hvordan man samtidigt sikrer, at eleverne bliver gode til disse fag.
Downloads
Publiceret
2017-09-18
Citation/Eksport
Mathiasen, H. og Eyrich Jessen, B. (2017) “Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser”, Samfundsøkonomen, 2017(3). doi: 10.7146/samfundsokonomen.v2017i3.140750.
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
*Tidsskriftet Samfundsøkonomen er et open access tidsskrift, og alle artikler udgivet af Samfundsøkonomen er licenseret under en Creative Commons Navngivelse-IkkeKommerciel-IngenBearbejdelse 4.0 International Licens, CC BY-NC-ND.