Den åbne skoles rammer, didaktik og pædagogik
DOI:
https://doi.org/10.7146/rhdt.v2i1.107607Nøgleord:
historie, åben skole, didaktik, historiedidaktik, foreningsperspektiv, historie som skolefag, Nationalt Netværk af Skoletjenester, skoletjenestenResumé
Det indhold skolen skal have, vil konstant være en politisk kampplads, senest med den nyeste reform i 2014 og bl.a. med signalet om den åbne skole. Den åbne skoles pædagogik og praktiske rammer er fokus for denne aktuelle analyse.
Downloads
Publiceret
2018-08-23
Citation/Eksport
Hyllested, T. (2018). Den åbne skoles rammer, didaktik og pædagogik. RADAR - Historiedidaktisk Tidsskrift, 2(1), 38–49. https://doi.org/10.7146/rhdt.v2i1.107607
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Ophavsretten til artiklerne i RADAR deles mellem forfatter og tidsskrift.
Artikler publiceret i RADAR må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.